עגלול – למה הוא כל כך כדאי?

יותר ויותר אנשים מעידים על עגלול כדבר המושלם ביותר כשמצטרפים "דיירים חדשים" לחיק המשפחה. השוק הפתוח מציג מגוון של עגלות ובעוד רובן משמשות אך ורק לשינה או טיול, מסתמן כי אותו עגלון מדובר מקנה לא מעט אפשרויות במוצר אחד. בכדי שנבין על מה מדובר, הנה כמה דברים אודות אותה עגלה מרווחת שרבים וטובים בוחרים בה. האם זה עולה יקר? לא בהכרח, מה שבטוח זה בהחלט יכול למלא לא מעט צרכים תחת מוצר אחד.

להתאים את המיטה לגיל

לכל גיל יש את הנוחיות שלו ובעידן כל כך מתקדם, מי אמר שעגלה צריכה לשמש רק למטרות ספציפיות? במקרה שקונים עגלול, הדברים משתנים לגמרי, היות והעגלה הזו לא תדרוש מכם להחליפה לא לאחר חצי שנה, לא לאחר שנה ולא בשלב שאפשר לעבור כבר לטיולון. כאמור, עגלול נותן לא מעט יתרונות והוא נכון לקטנים שלכם עד לגיל שנתיים. כן, אתם לא צריכים לעבור לטיולון, לא צריכים להשקיע יותר מדי כספים, לא כשיש לכם עגלול שיודע לספק מקום לשינה, למשחק, לתזוזה ואפילו לטיולי קמפינג שרציתם לעשות אבל לא העזתם כי זה נראה מסורבל מדי. חובבי טיולי שטח? יש לכם תינוק קטן בבית? החדשות הטובות הן, כי באמצעות העגלול, תוכלו לעשות הכול, אפילו להכיר לקטן המצטרף הזה את השטח שאתם כל כך אוהבים והכול באמצעות עגלול חזק ויציב.

האם עגלול זו עגלה רגילה?

הטעות הנפוצה ביותר הינה לחשוב כי עגלול הוא עגלה רגילה, כאמור, המון הורים חושבים כי כאשר הם נתקלים בעגלול, הם נתקלים במיטת תינוק משונעת. זו טעות, היות שלא בדומה לעגלות, עגלול משלב בין עריסת תינוק לבין טיולון לכל דבר. כמו כן, עגלול גדול יותר, הוא גמיש יותר, נייד וכך ניתן לקפלו ולאחסנו בכל מקום ללא כל בעיה. העגלול יודע לעשות כמעט הכול, אם העולל שלכם רוצה לנוח צוהריים באמצע הפארק, כל מה שצריך זה להעבירו ממצב ישיבה למצב שכיבה. כמו כן, כפי שכבר הוזכר, ניתן לצאת אתו לטיולים ללא הגבלה והוא מאפשר לכם ההורים לקחת אתכם את התינוק לכל מקום ללא חשש שחלילה תפגע נוחיותו.

טיפים לרכישת עגלול

טיפים לרכישת עגלול

רוצים לרכוש עגלול? בסופו של דבר, זו בהחלט תהיה הקנייה הטובה ביותר שתבצעו בפועל, כל מה שחשוב לעשות הוא לברור מוצר שיש עליו תו תקן. בדומה לשאר המוצרים, בפרט כאן, כאשר מדובר על נוחיותו ובטיחותו של ילדיכם, אל תתפשרו על תווי התקן המחמירים ביותר. כמו כן, רצוי לרכוש מוצר "מבית טוב" כאמור, שתהיה לכם אחריות מלאה ולא יזיק שתבחרו אותו על פי חומרי גלם חזקים שנוצרו מחומרים שאינם מזיקים לסביבה.

מתכננים טיולי שטח ורוצים לקחת איתכם את הבייבי? אל תשכחו את העגלול כמובן.

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
נגישות